back on track .

Hejhejhallå!
Bloggen har legat nere ett tag, men nu tänkte jag försöka ta tag i detta igen!

Kan berätta att mitt liv just nu är hur underbart som helst!
men stressigt och lite lätt kaotiskt, men det ska nog bli ordning så småningom!
Jag har flyttat hemifrån tillsammans med Tom, underbart!
jag har tagit studenten och haft en helt underbar studentvecka med fina vänner och otroligt många glada skratt :D
jag får om några veckor mina ursöta kattungar :)
Vad mer kan man begära?
Jo det finns en sak, jag saknar Bea och Fanny som har fått stått åt sidan, skärpning!

Men eftersom de sista månanderna har bestått av MASSOR med plugg,
och även massa roliga aktiviteter så ser det ut som det gör här hemma!
så idag har min dag bestått av att rensa rabatten, diskat, dammtorkat, sytt gardiner, plockat ihop kläder, lagat mat m.m.
ändå sitter jag här lycklig och taggar för kvällens derbymatch i Alby!

och i morgon så påbörjar jag mina 10 arbetsdagar av de kommande 11 dagarna,
money money money, must be funny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0