allting kommer lösas och bli bättre igen .

Denna helg som jag skulle städa och plugga,
vad har jag gjort, jo spenaderat mina timmar på torpsro!
inte för att jag klagar för jobb, speciellt inte när mamma hade dammsugit och dammtorkat åt mig när jag kom hem igår, tack mamma!
men efter ha jobbat fredag, lördag, söndag så antar jag att det väntar några sjuka dagar för min del framöver, eftersom både personal och princip alla gamla var sjuka. och som extra plus är mamma också sjuk! känner redan nu hur det sticker i ögonen och näsan. men håller tummarna och tror på att jag kan träna bort det ikväll!
träningen som jag faktiskt inte riktigt vet när den börjar,
för vi kan väl inte ska springa ute? eller?
jag var på väg på möte ja, men det var tydligen nästa vecka?
aja, det löser sig! nu blir det ett avsnitt OC!


när jag tror att jag är på botten,
och allting känns hopplöst.
du tar mig i din famn,
viskar att du älskar mig.
tänk så fort det kan gå att komma tillbaka till toppen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0