The way you make me feel, you really turn me on .

Nu är det inte långt kvar!!
enbart några timmar tills resan börjar, som jag längtat :D
som tur är har min helg gått fort,
spinning i fredags, sedan mys med fanny, robin och tom :)
och igår spelade jag min sista match för iår,
sista gången jag använde fotbollsskorna för denna säsong.
tråkigt men känns ändå bra att avsluta med en vinst och dessutom ett mål!
sedan var det familjemys som stog på schemat,
men det blev kanske inte riktigt som det var tänkt.
fick besök av morfar och Leila, och ett stick i fingret och lite blod senare så fick jag beskedet om att jag inte har deabetes, inte för att jag trodde det.
men känns ändå skönt att veta, då jag mått dåligt så länge, är konstant trött och törstig och har en ständig huvudvärk. troligen bara dåligt blodvärde.
men det tar jag itu med när jag kommer hem!

idag har jag myst framför tvn och packat klart,
så nu är det bara att vänta på att tiden ska gå,
så vi får åka någon gång, måste säga att det känns otroligt underbart,
att få slippa detta höstväder och den vanlig vardagen,
och bara komma bort från allt och vara med världens bästa Tom,
en hel vecka i cypern, bättre kan det nog inte bli !


Tom Hultin - han som gör mig lycklig, han som är mitt allt .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0