rubrik .

muntligt tal - check
psykologiprov - check
45 sidor matte - check
och allt annat viktigt i skolan - check

nu är det bara två skoldagar kvar, endast en med lektioner,
eftersom vi i morgon har SP-dag, inte för att jag vet om det är nå roligare,
men det lär ju visa sig!
ikväll åker jag till Tom för att träna lite,
vi ska träna oss snygg till cypern, haha eller så inte!
träna ska vi göra i alla fall, sen börja packa! :D
Dagarna går numera i slowmotion, jag vill åka NU,
men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!




Riktiga vänner gör en glad,
vem kan undvika att bli glad av detta kort,
av dessa människor :)

Kommentarer
Postat av: Bea

ÅH jag bara måste få se resten av bilderna! haha! :D

2011-09-14 @ 20:47:03
URL: http://lindahlbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0