Ett minne för livet .

Henma igen efter den bästa semestern i mitt liv!
vi har haft det hur underbart som helst,
med sol, bad, god mat och goda drinkar,
bättre hade det inte kunnat bli! :D
vi har snorklat i havet, varit på nissi beach, lekt på vattenlandet m.m.
lätt värt att ta hand om gamlingarna hela sommaren för detta,
fast om jag ska vara ärlig tyckte jag ju om gamlingarna ändå!
jag gjorde det inte enbart för resan :)
det går inte att beskriva på bloggen hur det har varit,
kan bara säga att det här inte var Toms och min sista resa tillsammans,
från och med nu ska vi åka varje år, kanske inte bara till cypen men resa det ska vi :D



Den bästa semestern, med den bästa människan,
jag älskar dig ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0