varför? därför. okej .

Idag mår jag bättre, men inte helt bra, så ingen core! :(
dessutom så har jag smittat ner min pojkvän,
som nu ligger på soffan och är sjukis!
och som ni kanske vet är det väldigt synd om killar när dom är sjuka! ;)
men har i alla fall varit på skolan idag och till skolsyster,
som har efter ett nytt blodstick kommit fram till att jag blir bättre,
jag mår bättre, men inte bra! men nästan gång hoppas jag på bra :)

men nu måste jag fortsätta med mitt debattinlägg,
det är ju så tråkigt! vill hellre mysa ner mig i soffan med Tom.
men det får bli senare ikväll, eftersom han har lovat att se på både top model och desperat med mig. Han är nog sjuk på rikigt!

Vet för övrigt vad jag ska ha på mig på halloweenfesten,
så nu måste jag leva på vatten och bröd någon veckan,
för att jag ska kunna andas riktigt i det jag valt, men bra blir det, tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0