ps. i love you .

Min helg blev inte riktigt som planerad, tänkte yes, första helgen på 2011 som jag inte har träning eller plugg tror jag. en helg som jag bara kan ta det lugnt och slippa göra en massa. sen kom jag på att jag glömt bort att jag lovat morfar att putsa hand fönster, men efter en myskväll med bea på fredagskvällen så gjorde jag undan de lite snabbt på lördagsmorgonen. så jag skulle få resten av helgen fri! mysa med Tom och bara va. men jag hann bara in i duschen innan det ringde. "kan du komma och jobba på torpsro så fort som möjligt?", och jobb tackar man aldrig nej till! så slängde på mig kläder och tog ett äpple i farten, sen bar det iväg till gamlingarna igen :) när jag väl kom dit så ringde det igen, "kan du jobba i morgon också?"¨och så blev det, en jobbarhelg helt enkelt, men inte helt fel då pengarna ramlar in på kontot i slutet av november!

idag har jag däremot varit på väldens meningslösaste dag på skolan, kom dit strax efter nio och slutade kvart i tio. sen fick jag vänta på tåget till kvart i ett. men som tur var höll jesper och erik mig sällskap. hann även in en sväng på banken med emma så nu har vi ett konto till vårat företag också.
nu sitter jag och laddar inför spinningen ikväll, då jag ska cykla tills jag ramlar av cykeln! nu ska dubbelhakan bort, haha. sen ska jag hem till tom och slänga mig i soffan och mysa, eftersom jag då är värd det!
men nu måste jag ta och packa och byta om, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0