onsdag .

Onsdagmorgon, sista veckan innan lovet.
jag har precis skrivit klart min uppsats om abort, tror jag.
eller ja, jag tycker den är klar!
nu sitter jag och laddar inför matte c prov som väntar!
något jag gruvar mig nå otroligt för.
har aldrig behövt tränat inför ett matteprov i princip,
men nu har jag pluggat som en tok, och ändå fattar jag inget?
visst kursen är mycket svårare än de tidigare,
men när läraren ägnar sina genomgångar åt att berätta hur man inte ska räkna istället för hur man ska räkna, så kan det bli lite problem att förstå vad man håller på med!
aja, jag kan inte göra mer än mitt bästa.
sen väntar en kvarts lunch, och efter det ska vi se en film på psykologin,
som vi sedan ska skriva ett hemprov utifrån,
men sen så har jag bara ett prov kvar denna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0