been there, done that .

känner att jag börjat tröttnat på gymnasiet, känner att jag gjort mitt i ånge. så just nu vill jag bara att tiden ska gå. så jag får uppleva nya saker, träffa nya människor, flytta, skaffa mig ett nytt liv, inte för att jag inte har det bra nu, men man måste ju prova på, right?
just nu är min plan att söka civilekonom i umeå och ta mitt pick och pack och flytta dit, själv! och där ska jag skapa mig ett nytt liv, mitt liv. inte min familjs liv, som dom lever, utan jag ska leva mitt liv på mitt vis.
MEN tyvärr är det långt dit, så istället ska jag njuta av min sista tid i gymnasiet, så nu har jag helgen planerad, man lever bara en gång!

nu ska svenskan få bli min kompis en stund, sen får jag se vad kvällen har att erbjuda, antagligen hamnar jag i fränsta hos tom och erica, men det återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0