to-do-list

Känner att jag måste ta tag i mitt liv nu,
allt är bara stökigt och snurrigt.
vilket gör att jag blir stressad och sur,
som jag sedan tar ut över tom, det är ju inte hans fel!
så nu har jag gjort en to-do-list,
med vad som ska göras innan jul, både i skolan och hemma.
och det blev en lång lista vill jag lova,
men den innehåller även många roliga saker!
har redan strykit två idag :)
och fler blir det, för mamma och jag ska göra köttbullar till dansen idag,
eller jag ska gör dem innan så får mamma ta reda på dem efter de varit i ugnen,
så inte gästerna blir smittade, inte schyst!
sen hoppas jag på att tillfriskna tills i morgon,
men febern är en envis rackare !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0