julstämning .

Hemma och sjukar mig, är rastlös och uttråkad,
men orken säger ifrån till att göra något annat än att ligga i soffan framför tvn.
känner dock att det är fel tillfälle att bli sjuk,
till helgen måste jag handla julklappar, vi ha dans med laget som jag ska jobba på, till den måste jag göra 3 kg köttbullar, men vem vill ha febriga köttisar?
alltså måste jag hinna bli frisk innan jag gör dem,
plus att vi har temaarbete på skolan, som vi ska redovisa som en debatt på torsdag, vilket gör att jag måste bli pigg till dess.
dessutom så hade jag bestämt mig att jag skulle lägga in en stöt med träningen nu, sista rycket innan jul liksom men men.
kan inte göra så mycket åt det än att vila !

men något som är mysigt är att snön är här,
man tänder ljusstakar och stjärnor i fönstren, nu närmar sig julen med stormsteg!
dom ringde igår från jobbet så ska dock jobba på julafton, en kortkväll,
sen hela juldagen, men jag hinner med att fira ändå!
en extra julklapp då pengarna kommer sedan!

ska ta och knäppa lite bilder på mitt och toms pepparkakshus så ska ni få se sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0