Tiden tick-tick-tickar på, tänk hur fort dagarna går, Sommar höst vinter och vår, shit där gick ju ett till år .


Har inte skrivit på evigheter, istället har jag levt!
för visst är det så att när du har lite att göra så skriver du blogg?
i alla fall är det så för min del.
så nu vet ni att jag inte har något vettigt för mig eftersom jag skriver.

mindre än fyra veckor kvar till sommarlovet,
och har tusenmiljonersaker att göra, men det löser sig, right?
vill bara få allt gjort och sedan bli ledig från skolan!
så jag får börjar torka gamlingarna i rumpan om dagarna istället !

ikväll så följer jag med pappsen och kollar på fotboll,
sen en dusch och efter det mys till greys, sämre onsdag kan man ha!




Jag saknar både tiden och pojken, båda är det bästa som hänt mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0