remember yesterday, live today and dream about tomorrow .

nu känns det att sommaren är nära !
bara ett hemprov, en uppsats och en riktigt lektion kvar.
igår när jag gjort klart allt för redovisningen idag,
så tog jag bilen och begav mig till min man :)
lekte med tindra tills Tom skruvat klart,
sen tog vi oss en prommis alla tre till backetjärn,
där bad för tindra stog på schemat, galet kallt i vattnet !
har inte hundar någon känsel?
sedan en längre prommis hem i solen, underbart!
en bättre måndag får man leta efter ♥

ikväll är det träning som gäller,
sen ska jag hem och mysa ner mig i soffan framför dh,
och njuta av att jag har sovmorgon till 13.00 i morgon,
och att jag gjort min allra sista tyska och geografilektion i hela mitt liv!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0