man kan om man vill .

trött och sleten men så otroligt glad tjej!
hade det kanoners i spanien, helt underbart!
dock inte lika underbart att komma hem till sverige och frysa så man skakar.
inte heller att jag är alldeles fläckig efter att ha flagnat i ansiktet,
men allt kan väl inte vara perfekt!
efter en lång och intensiv dag igår så tackade jag inte nej till ett bad med tom,
för att sedan krypa ner och somna bredvid honom :)
men det varade inte så länge eftersom klockan var ställd tidigt i morse,
men det var det värt, ångrar mig inte en sekund,
för min dag har varit toppen och bättre ska den bli!
för ikväll så väntar fotbollsmatch och efter det mys med tom :)
och troligen så väntar vårforum till helgen, inte illa! :D

50 %


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0