yesterday, today and forever .

eftersom alla var friska igår,
så åkte dom andra i familjen tillbaka till hassela.
och våran återträff från nian blev av som den var tänkt! :)
en kväll med grillat, film och en massa skratt,
precis så som det brukade vara!
alltså en toppenkväll i mina ögon :)
dom flesta sov kvar här, så vi bäddade ner oss i vardagsrummet allihopa, mysigt!
idag så har jag diskat sen har jag även tvättat en massa så mamma ska bli glad, har till och med tvättat för mycket, eller ja,
jag slog på en maskin för mycket, eftersom den inte hinner bli klar innan träningen, och jag ska till tom efteråt och vet inte riktigt när jag kommer hem imorgon, så kommer tvätten antagligen ha möglat innan dess!
aja, det löser sig nog det med.
är i alla fall pepp på att träna fotboll, ute på stor plan! :D
så ska ta och slänga ner det sista sakerna,
hålla tummarna för att martin är sen så tvätten hinner bli klar,
sen beger jag mig mot ånge!




Those were the best days of my life ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0