You're simply the best, better than all the rest, Better than anyone, anyone I've ever met .

Magsjuka i husvagnen är inget att rekomendera,
speciellt inte när tre stycken får det samtidigt!
så mina sportlovsplaner i hassela blev ändrade,
planerna jag hade sett fram emot med Tom.
så nu hoppas jag på att vi blir friska snabbt så att inte alla planer blir ändrade den här veckan!
veckan som just nu känns oändlig, timmarna känns som dagar!
jag har kollat på allt som går på tvn, alla bra filmer hemma,
ja jag har gjort det mesta som man kan hitta på när ingen vill träffa en.
men i morgon så smittas jag inte längre, då får jag äntligen lite mera sällskap igen :)


Mamma - "Rebecka, vet du egentligen vilken bra kille du har?"
Ja det vet jag, han är bäst!
men det tyckte jag även innan han höll mitt hår när jag satt över spyhinken,
baddade min panna då jag svimmade,
och då han kollade på mig och sa att han älskade mig, fast jag satt och luktade gammal spya, såg ut som en hemlös och var så ofräsch man bara kan vara,
ja han är helt enkelt bäst min kille! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0