livet är för kort, för att bara slösa bort .


Jag har bestämt mig för att hitta en hobby,
för när jag inte går i skolan, tränar eller är med Tom,
så gör jag absolut ingenting, vilket är det värsta jag vet!
det bara kryper i hela kroppen, jag blir stressad och sur,
vilket alla andra i min närvaro får lida för.
så därför ska jag skaffa mig en hobby!
och till att börja med så ska jag börja ut och springa mera,
nu när jag får nytt schema, och det är ljusare på kvällarna.
för ja, jag är både otroligt mörkrädd,
och jag tycker faktiskt om att vara ute och springa, helt själv!
då mår jag bra, då är jag lycklig!

men jag måste även komma på något mera,
för tänk vad vältränad och snygg jag kommer bli,
om jag ska springa varje gång jag har tråkigt,
och det går ju inte!
julia tyckte jag skulle börja sy gardiner,
haha kanske inte riktigt min grej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0