ingenting är för sent, man kan om man vill .

efter att dagen igår var ett enda stort kaos,
så slutade den ändå bra, fick träffa dom jag tycker allra bäst om, och sedan somna bredvid han jag älskar mest av allt!
däremot så fick kvällen en annan stor besvikelse,
av en annan människa, av andra anledningar.

idag var det match som stog på schemat,
så kom hem för inte så länge sedan.
och snart ska jag nog åka till fränsta för film och mys!


vi brukade veta allt om varandra,
vi visste i princip vad den andra tänkte.
nu vet jag ingenting längre,
mitt eller ditt fel, det spelar ingen roll.
det skulle vara du & jag mot världen, alltid.
jag saknar det vi hade, jag saknar dig,
Beatrice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0