happy birthday .

Idag så fyller världens bästa mamma år,
nämligen min mamma ! :)
men som dom senaste två åren är hon inte hemma iår heller,
eftersom hon är i umeå, så hon får vänta med tårtan tills fredag :)

Efter att jag precis klarat mig på slutprovet idag,
på trafikkunskapen på skolan så sprang jag ner till tåget,
och hann precis med. gick upp på körskolan en sväng,
för att sedan åka hem och äta pannkakor med pappa och matilda :)
Nu sitter jag och har ångest över att jag har massvis att göra,
ändå har jag tråkigt för att jag inte gör något!
så nu ska jag ta mig i kragen och gå och duscha,
sen sätta igång med pluggningen medans jag tittar på big brother!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0