allt som har en bra början, har ett bra slut .

imorse vaknade jag innan klockan ringde,
efter att jag funderat både en och två gånger om jag var sjuk,
så klev jag upp och gjorde mig iordning.
tog bussen till fränsta och gick upp till tom,
sedan begav vi oss mot körskolan för risk1,
och på eftermiddagen pluggade vi teori vid datorn,
och sist men inte minst blev det en körlektion för min del.
känns att det är nära nu, alltså min födelsedag,
tyvärr inte mitt körkort!
om ett tag så far jag vidare mot fränsta igen,
den här gången för fysträning :)
sen brassar jag hem och tittar på dh!
låter som bra planer för kvällen i mina öron :)


se det från den ljusa sidan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0