ångra inte det du har gjort, ångra det du inte gör .

Efter att varit borta hela veckan så börjar jag längta hem, till min säng, till mitt rum, till min soffan och till min familj, min friska familj!
så länge det vankas magsjuka där håller ja mig gärna borta.
så jag hoppas att alla är friskis i morgon så beger jag mig nog hemåt då,
precis lagomt tills att dom beger sig till hassela.
vad jag ska göra i helgen och vem som ska hålla mig sällskap det återstår att se!
på lördag så blir det i alla fall solning med Bea, det är en sak som är säker :)

även idag åkte jag hem till morfar efter skolan,
som hade lagat pannkakor tills jag kom hem :D
har städat ihop mina grejor nu som jag lyckats spritt ut lite överallt.
tur att morfar tycker om mig så det inte gör något,
eller så är han bara för snäll för att säga något,
jag hoppas på det första alternativet ;)
men när johanna har slutat jobba åker jag och tom upp till ånge med henne för att fira jonathan som fyller år :)
och sen övernattar vi i fränsta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0