Just as long as I'm here in your arms, I could be in no better place .

efter första skoldagen är jag helt slut !
kanske för att jag inte kunde sova inatt heller,
ingen nyhet, eftersom jag knappt sovit på en vecka.
vilket gör att näsblodet har blivit en del i min vardag,
jag vet jag är fräsch!
men i alla fall gick vi bara till två idag, skönt.
tog bussen till fränsta, blev hämtad av pappa,
kom hem, var ute och sprang, duschen och har nu ätit.
så ikväll är det mig ni hittar i soffan kan jag lova!


upp och ner, upp igen .


Kommentarer
Postat av: Bea

Du får komma och hälsa på när du vill, bara att slå en pling om du har vägarna förbi ;)<3

2011-01-10 @ 21:16:01
URL: http://lindahlbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0