Look into my eyes, you will see, What you mean to me .

ändrade planer, inget jag borde bli förvånad över vid det här laget!
anglingen igår var rolig men kall, men en fisk fick vi allt :)
resten av kvällen var jag helt död,
så gick och la mig halv tio i tron om att jag skulle somna på stört,
men istället låg jag vaken i tre timmar, fråga mig inte varför.
men somnade till slut i soffan.
idag blev planerna som sagt ändrade, pga sjukdom,
synd, riktigt synd. för jag ville verkligen vara med Bea,
men det får bli tredje gången gillt istället ! :)
för den här kvällen den ska vi ha, så är det bara :D
så idag har jag istället möblerat om på mitt rum,
mamma tyckte det blev en förbättring, eftersom hon tydligen inte hade tyckt det varit fint innan, något som hon sedan försökte släta ut lite fint efteråt när hon kom på vad hon sagt, haha. jag trivdes nog mer så som det såg ut förut, men man kan alltid byta tillbaka senare!
nu ska jag sätta upp korten som jag tänkte ha på min dörr till garderoben,
eller rättare sagt lista ut hur jag ska sätta upp dom !


jag är lycklig, och så ska det förbli .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0