försök inte vara något du inte är, du kommer inte må bättre för de .

sliten tjej, hej!
tre dagar i skolan, inga läxor, ännu det gamla schemat, ändå är jag helt död! hur ska jag orka nästa vecka då vi får nytt schema, tidig morgon, slutar sent och säkerligen lite läxor på det, är det såhär det ska vara att leva studentlivet!?
i alla fall så blev det ett besök hos morfar efter skolan idag,
jag matilda och han gjorde pannkakor och sedan spelade vi spel :)
nu är matilda på träning, pappa är ännu inte hemma från jobbet,
så är hemma själv, har tråkigt så jag hoppas dom snart kommer hem.
men tills dess tror jag att det blir ett avsnitt av beverly hills, det slår aldrig fel!


Wherever it is, i'll fly,
Whatever it takes, i'll try .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0