be happy .

kan det bli bättre, klar med engelska B,
dessutom slutade jag kursen med ett vg,
något som läraren sa till mig i början av kursen att jag inte skulle klara av att uppnå så det var i princip inge idé att jag försökte.
sen var jag och pratade med yvonne om mitt betyg i livskompetens,
där jag trodde jag skulle få g, men det visade sig vara ett betydligt bättre :D
och bättre kommer min dag att bli,
ska snart börja med tacospajen som jag och pappa ska äta,
sen ska jag åka iväg och mysa med världens bästaste Bea :D
och någon gång efter det, då jag och hon myst klart,
då beger jag mig till Tom för att sova där, inte en helt fel kväll!
men i morgon har jag däremot många frågetecken,
åka och titta på nå skotergrej med tom, eller vara hemma?
ut och springa eller inte?
åka på fest eller stanna hemma?
och om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte göra något av det där, men det är morgondagens beskymmer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0