No one can make me feel this way, You always seem to make my day .

måndag, ny vecka, nya tag!
har varit och skrivit in mig på körskolan idag,
ett steg närmare körkortet, som för övrigt känns långt borta!
och på torsdag är det bara sex veckor kvar tills jag blir 18,
eller bara och bara, men om man måste lära sig allt inför körkortet så är det bara sex veckor.
men man kan om man vill, right?
sen har jag även suttit och skrivit två otroligt fina dikter idag,
haha. jag har insett att jag inte ska bli poet i alla fall!
men vad gör man inte för svenskaläraren ska få sig ett gott skratt?
och nu ska jag ta tag i bokföringen, eller först ska jag försök lista ut vilka uppgifter det var jag skulle göra. det är ännu en anledning på att man inte ska skjuta på läxorna, för då glömmer man vad man har i läxa.
sen ska jag ta en lång dusch, mysa ner mig i soffan och vänta på att Tom ska komma och mysa med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0