vi räknar ner .

har inte hunnit med att blogga, har haft fullt upp!
men nu är min första lediga helg på en månad,
som jag faktiskt får sova ut, men då vaknar jag halv tio.
men jag ska inte klaga för det finns dom som har det mycket värre,
det vet vi alla efter denna vecka!

har gjort klart alla prov, alla uppgifter som ska in innan jul,
så nu har jag bara några lektioner på tisdag kvar, sen jullov! :D
så idag ska jag och tom stöka och fixa hemma hos honom,
imorgon blir det julbak hemma hos mig och på måndag blir det städning och inslagning av de sista paketen för fulla muggar!
jag älskar julen!

för alla er som inte märkte det så var det snorhalt ute igår,
så efter att jag skjutsat runt alla och trodde ja klarat mig,
så körde jag i diket vid toms brevlåda!
klarade bilen och mig själv helskinande,
men när jag klev ur bilen och sen skulle sätta mig igen,
då ramlar jag och slår mig både gul och blå, tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0