trötter .

efter en intensiv helg med fix till dansen på fredagen,
julhandla hela dagen på lördagen, sen direkt till dansen för jobb där,
innan jag tog med mig lillasyster hem för fem timmars sömn innan det igår blev jobb hela dagen!
så när jag kom hem till tom igår och la mig i sängen medan tom satt vid datorn,
hade jag somnat innan jag visste ordet av det och vaknade inte till förren 3 timmar senare!
skönt och välbehövligt, ändå har jag varit helt slut idag.
somnade i soffan bredvid tom efter middagen och har nu intagit soffläge.
och ikväll blir det en tidig kväll,
i morgon väntar först skola, sedan hockey på kvällen, timrå-modo,
jag vet att pappsen är avis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0