frisk nu, jatack !

sista dagen jag är hemma nu, oavsett hur jag mår i morgon!
börjar bli rastlös, kanske ett tecken på tillfrisknande?
för igår då jag och mamma gjort köttbullar,
då jag bara rullade dem eftersom mamma gjorde resten,
så somnade jag i soffan av utmattning!
alltså ingen ork till rastlöshet.
men idag känner jag mig lite piggare, så håll tummarna.

senare idag tror jag att jag ska baka lite lussebullar,
så får jag stryka ännu en sak på min att-göra-lista !
sen ska jag planera och kika runt vad jag ska köpa till alla på lördag,
då jag ska iväg och julhandla, förhoppningsvis de sista julklapparna!
sen börjar det roliga, att slå in och pyssla !
dock önskar jag att jag vore lika duktig som Bea,
eller Toms mamma som alltid gör så fina paket,
men övning ger färdighet :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0