vad vore jag utan dig, vad vore du utan mig?

Det känns som om jag fått semester nu när skolan börjat,
kanske för att vi än inte har läxor.
men jag njuter av den tid det varar!

Nu är det helg, och när man går i skolan,
är man ledig BÅDE lördag och söndag, JÄMT!
det är inget jag är van vid efter denna sommar,
men jag ska inte klaga, det märks även på kontot!
som för övrigt har fått sig en liten påfyllning idag :)

just nu sitter jag mest här för att fördriva tiden,
innan jag beger mig mot ånge för lite kräftskiva,
dock utan kräftor för min del, inte min grej det!
men jag hoppas det blir trevligt ändå :)
sen övernattar jag förhoppningsvis hos Tom,
innan staden väntar i morgon med mamma och matilda!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0