.

I lördags blev det en lyckad och dyr tripp till staden,
men nu är jag en skinnjacka rikare och en kamera,
även lite annat smått och gott :)
handlade även lite grejor till mitt tv-rum uppe,
eller rättare sagt jag pekade och mamma handlade.
resten ska mamma och pappa åka och köpa på fredag, längtar!
vill bara få klart allt nu, så jag kan mysa framför tvn på kvällarna :D
skjutsade folk tillsammans med bea på kvällen,
ångrade mig inte att jag inte var ut själv, skönt att somna nykter!

igår så var det match som stog på schemat!
match utan riktig målvakt och 11 spelare,
men det gick vägen det med, varför vara fler än 11? :)
0-0 slutade matchen, men i alla fall jag var nöjd OCH trött!
länge sedan jag varit så otroligt slut efter en match.
känner mig som en gammal tant idag, stel och öm,
dessutom med ett blåmärke på hakan, japp man kan få det!
så tackade inte nej till att krypa ner bredvid tom på kvällen :)

nu har jag lunch, har hållit på att fixa med kiosken inför våran utförsäljning,
jag hoppas ni kommer och köper en massa! :D
men kan erkänna att det ska bli otroligt skönt när det är över,
få ha rast som vanligt folk istället för att stå och sälja godis!
men vad gör man inte för pengar?

nu så ska jag gå och leta redan på de andra,
see ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0