ångra inte det du gjort, ångra det du inte gör .

home sweet home!
efter en vecka i rättvik sitter jag här med ett leende på läpparna,
och tänker tillbaka på veckan, så sjukt roligt vi haft det!
vi har helt enkelt gjort allt och lite till :D

och i går blev det 18års fest i erikslund,
och troligen hade vi riktigt kul, eftersom vi inte vaknade på natten,
när vi blev runtdragna på parkeringen medan vi sov, haha.
så vi vaknade på andra sidan parkeringen i morse!

helt klart den bästa veckan på min sommar,
och ikväll hade jag tänkt varit hemma, hyra film, mysa och äta vegitarisk lasagne,
för efter sex dagars festande i rad behöver jag vila upp mig innan jobb i morgon!



Livet är för kort, för att bara slösa bort,
så lev livet medan du kan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0