if you're lost, you can look and you will find me, time after time .


Min helg har varit toppen, det kan nog inte bli bättre!
I fredags så åkte jag och bea först på sex-partyt, haha,
det var ju speciellt, men roligare än väntat!
sedan så åkte jag och bea hem till henne och gjorde det vi är bäst på,
mysa och tjocka tillsammans, and i love it! ♥
åkte hem och somande på stuts i en nybäddad säng.

Igår så vaknade jag runt halv nio, som jag alltid gör nu för tiden!
åt frukost och följde sedan med mamma på kontoret och städade,
pengar kan aldrig sitta fel !
på kvällen så var jag och tom hos honom, bara han och jag!
vi grillade och åt god efterrätt, hyrde film, och bara myste hela kvällen,
helt underbar kväll att fira 2 år tillsammans,
det kunde nog inte blivit bättre! ♥

I morse så åt jag och tom frukost och spelade kort,
samtidigt som jag laddade för match.
fast att vi förlorade med 1-0 och spelade dåligt,
så tyckte jag att det var kul, kan fotboll vara tråkigt?
nu sitter jag här helt död i kroppen och på toppenhumör,
eftersom den här helgen som sagt har varit toppen,
har fått umgås med mina allra bästaste och mått så himla bra,
vad mer kan man begära av livet?




Yesterday, today and forever,
I will always love you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0