sommartider, hej, hej, sommartider .

Den här dagen hade kunnat börjat bättre,
var tröttare än en häst, början på magkatarr, mådde illa och var allmänt less. men tog mig i kragen och begav mig av till skolan, endast för att jag har matteprov på måndag och var tvungen att hämta matteboken på skolan!
så timmarna släpade sig fram, även om det bara var tre st,
sen slutade vi, följde med hem till jeppe och hämtade grejor,
sedan tog vi tåget hemöver fränsta.
jag hade körlektion där, gick riktigt bra faktiskt! :)

ikväll ska jag bara vara hemma, vi ska grilla i finvädret,
sen ska jag försöka mig på att baka klart kakan,
den som jag och erica påbörjade igår :)
sen ska jag äta godis och göra absolut ingenting!
kalla mig tråkig men jag tycker att det ska bli skönt !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0