I just gotta let you know, I never wanna let you go .

idag är det en bra dag, det är även sista dagen som mina föräldrar får bestämma över mig!
var otroligt trött i morse, hade gärnat stannat i sängen bredvid tom,
men tog mig i kragen och åkte iväg ändå.
såg på film på tyskan, hade en halvtimme geografi sen slutade vi!
jag och erik gjorde mackor till personalfikat,
och tog sedan tåget hem, och eftersom det är så fint väder och inge kunde hämta mig, så blev det en promis hem från ljunga :)
att jag nu sitter här med skavsår och att nacken är död av den tunga väskan,
det gör inget, för jag är lika glad ändå!
så nu har jag fikat lite och kollar på sommarkläder i någon katolog som kommit idag, inte långt kvar till spanien nu inte! :D
resten av dagen så ska jag plugga till provet i morgon,
sen ska jag ta en springtur och efter det baka negerbollar,
och ikväll kommer tom hit och myser med mig, sista kvällen som 17 år, inte illa!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0