28 september .

Hemma och sjukar mig för andra dagen,
men det börjar bli bättre, trots att huvudet fortfarande gör lika ont,
men kan vara uppe ett tag innan jag börjar må illa och blir yr,
vilket jag blev direkt när jag ställde mig igår.
i morgon måste jag gå på skolan för orienteringen som vi ordnar,
och förhoppningsvis är jag så bra så jag kan träna på kvällen också :)
en sak som är säker, det är att jag hoppas jag aldrig får hjärnskakning på riktigt,
för har jag mått såhär dåligt av en liten smäll, vad gör man inte då av en riktig?
har i alla fall tvättat och lagt undan ridsakerna när jag varit hemma,
och ja jag vet, jag slutade rida när jag var 14,
men bättre sent än aldrig, inte sant? ;)
och nu ska jag gå ut och hjälpa pappa en sväng,
sen blir det ett avsnitt beverly hills med ben&jerry's :D




Kommentarer
Postat av: Beaaaaa

VAD HAR HÄNT?? VARFÖR HAR DU SLAGIT HUVET?? Och varför har aldrig jag fått ätit Ben&Jerrys med dig? :D <33

2010-09-28 @ 22:05:13
URL: http://lindahlbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0