rubrik´.

efter en bra helg med film, match, fest och match igen med massa bra people, så började inte min vecka lika bra.
började med att jag för mitt liv inte kunde sova igår,
så halv två gick jag och la mig i mitt gamla rum,
eftersom det var way to hot i mitt rum under duntäcket med tom.
sen idag har dagen krypit fram, lektionerna var oändliga,
och missade bussen hem med tio minuter, så fick vänta på nästa i en timme.
kom till slut hem och blev på lite bättre humör,
fast är fortfarande lika trött så blir en lång träff med min säng inatt!
har varit ute coh övningskört också förut när tilda skulle på träning,
jag tyckte det gick rätt bra, men pappa var nog inte lika impad ;) haha.
så ska ta en sväng till när hon ska hämtas.
sen blir det till att ta fram tyskaglosorna, och mysa med Tom :)





Kommentarer
Postat av: hannah

men puss på dej med! <3

2010-09-23 @ 22:21:14
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0