6 september .

såg precis på filmen från konserten i våras,
och är riktigt glad över att jag lagt min sångkariärr på hyllan!
haha, tur att jag inte såg den direkt efter,
för då har jag nog aldrig visat mig bland folk igen! ;)
jaja, jag kan inte ändra på den som har hänt bara det som kommer,
och no more konserter för min del :D
i alla fall så ska jag snart göra ett ryck på övervåningen,
för är less på röran och dammråttorna!
sen måste jag försöka bli av med de där jäkla lotterna,
ska flörta lite med pappsen och morfar :)
och så ska jag nog ta och motionera min cykel,
eller så tar jag en promenad, för har inte träning förren i morgon,
och jag vill inte sitta still nå mera! :)
när jag har gjort allt det här så blir det duschen,
och sedan soffan med beverly hills tills Tom förhoppningsvis kommer ♥

You brought my life back, the glory you found,
I'm in deep debt, without you I wouldn't survive .



Kommentarer
Postat av: ehultin

du kan ju få cykla hem min cykel om du inte har nåt att göra nån dag :D

2010-09-08 @ 14:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0