5 september .


börjar äntligen bli lite frisk ! :)
eller ja, är fortfarande helt död efter min promenad hem från fränsta förut idag, så frisk är jag kanske inte men bättre i alla fall.
nu har jag duschat och packat ner lite saker tills i morgon,
så väntar på tom som jag hoppas kommer tillbaka snart,
sen så åker vi till rombäck där jag spenderar kvällen och natten :)
hm, kom just på att jag ligger två glosförhör efter på tyskan,
det är bara att hoppas att läraren kommer ihåg det imorgon!

det bara kryper i hela kroppen på mig,
allt och alla går mig på nerverna.
nu måste jag få börja träna igen.
förutom att jag spelade en halv match förra helgen,
så har jag inte rört på mig alls på två veckor.
tog i alla fall en promenad hem från fränsta förut,
men blev bara ännu mer sugen på att få ta på mig skorna och ta en springtur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0