don´t worry, be happy .

tänkte inte gå på skolan idag för var så trött,
men tom övertalade mig, igen.
höll på somna mer än en gång när jag väl var där,
skrev även bajs på tyskaprovet,
fast när jag lämnade in det så kollade läraren lite snabbt i det och sa "det här ser bra ut, åh riktigt bra!" haha ja jag hade skrivit mycket, men för att det ska vara bra kanske det ska vara rätt också? vad besviken han ska bli när han ser att jag bara skrivit det jag trodde det var, har antagligen hittat på egna tyska ord som jag tyckte lät bra ;)
dök även upp en oväntad sak idag, men en bra sak.
så hoppas att det blir så nu då, skulle vara kul :)

saknar turkland, en vecka där skulle inte sitta fel nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0