13 oktober .

man brukar vara trött och less, men ja är pigg och less.
har så mycket överskottsenergi så jag själv tycker jag är jobbig,
haha. jag vet då är det illa!
jag hade tänkt att jag inte skulle träna på två veckor efter att fotbollen var slut och sedan börja springa igen. men redan efter mindre än en vecka blev jag rastlös, det här med att sitta still är nog inte min grej.
tänk dom som är så fet så dom inte klivit ur sängen på flera år,
det skulle jag aldrig för mitt liv klara av !
måste se till att jag aldrig blir så fet!
ska nog börja med att ta en springtur tonight :)




It's the sweet love that you give to me
That makes me believe we can make it through anything
'Cause when it all comes down
And I'm feeling like I'll never last
I just lean on you 'cause baby
You're my better half . ♥


Kommentarer
Postat av: ehultin

bara att komma på innebandyn nån ikväll ifall du blir rastlös ;)

2010-10-15 @ 17:14:18
Postat av: rebecka'

haha förstår att du saknar mig när det inte är fotboll längre, men innebandy är inte riktigt min grej, tror ni hultin är lite smått tröga ;D

2010-10-18 @ 18:53:52
URL: http://rebecka93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0