5 oktober .

jag är på skitbra humör, varför kan man fråga sig.
har hur mycket energi som helst, och saknar redan att träna.
känner mig slapp och var riktigt pepp på att simma ikväll,
fick till och med min pojkvän att bli det,
men då finns det ett litet problem, det var ingen simning ikväll.
får se om jag tar mig en springis sedan,
annars får jag ta ut min energi på att brotta ner tom istället :D
egentligen borde jag ta fram matteboken, tyskan och engelskan,
men man lever bara en gång, eller hur?
så det får vänta till en annan dag.


från och med i morgon, då jävlar !

Kommentarer
Postat av: hannah'

ja visst gjorde det? :D :*

2010-10-05 @ 19:19:23
URL: http://hmpb.blogg.se/
Postat av: ehultin

inte så svårt att plocka han ;)

2010-10-06 @ 14:51:56
Postat av: rebecka'

hannah: att det gjorde! :D

erica: nä jag tog han med vänsterhanden ;)

2010-10-06 @ 18:22:54
URL: http://rebecka93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0