29 november .

man ska aldrig gå in på facebook när man borde plugga!
men man borde väl få en rast efter en timmes pluggande, right?
längtar som en tok till jullovet !
går bara nio skoldagar till, sen stockholm/frankrike sen lov :D
men på dom där nio skoldagarna har jag tre engelskaprov,
ett matteprov och en engelskauppgift, lovely.
men sen är vi lediga länge, tror jag i alla fall :)
så nu ska jag lämna datan och ta fram mina engelskakunskaper!
för som sagt har jag tre prov kvar innan jul,
men det är även dom tre sista engelskaproven jag gör, någonsin!
för sen är jag klar med engelska B och mer engelska än så kommer ja aldrig läsa i hela mitt liv, utan hädanefter ska jag bara använda min engelska när jag ligger och glassar på en playa!



Strasbourg





Först blev jag besviken och förvirrad,
sen blev jag less och arg.
Är det nu jag ska låtsas som ingenting?
jag menar, så som du gör .

sanna vänner har man kvar när dom andra har gått,
sanna vänner kan man alltid lita på !

Kommentarer
Postat av: hannah

<3

2010-12-06 @ 18:13:56
URL: http://hmpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0