21 november .

söndagkväll och en hel vecka framför sig,
men det gör inget för jag har haft den bästa helgen på väldigt länge, förutom några småsaker, men det har jag bara mig själv att skylla.
i fredags så blev det mys med tjejorna, ALLA tjejer!
det var inte igår det hände, så var riktigt roligt ! :D
på lördagen så sov jag tills jag vaknade, skönt!
eller det kanske man alltid gör, haha.
åt frukost framför tvn, tog reda på disken,
sen tog jag min faktiskt efterlängtade springtur!
hur skönt som helst och det kändes bättre än på länge efteråt :)
duschade, gjorde mig iordning och åkte till fränsta,
för att se slutet av Ericas innebandymatch,
och sedan gå hem till Toms mamma där jag, han och erica spenderade resten av kvällen med kortspel, film, bad och massa mys, helt perfekt kväll! :)
idag så gjorde vi inte så mycket innan tvåtiden,
då vi gick och kollade på ericas match igen :)
kom hem och åt, gjorde tyskaläxan,
och nu ska jag ta en dusch och kanske läsa lite engelska inför NP på torsdag, om jag hinner innan Tom kommer hit vill säga :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0