14 november .

Grattis på farsdagen pappa! :D ♥
för alla som inte visste det så har jag väldens bästa pappa!

i alla fall så åkte jag till Tom igår,
efter att ha gjort absolut ingenting på hela dagen.
myste hela kvällen med brasa, ljus och tv, underbart!
men i morse när jag vaknade var inte allt lika bra,
för kunde inte andas genom näsan alls,
drömde bara en massa så fort jag somnade,
så halv nio gav jag upp och slog på en film istället.
åkte hem vid tio och sen har jag inte gjort mycket,
tills jag och mamma åkte till fränsta och sen till morfar :)
nu ska jag nog hjälpa mamma att fixa maten,
så ska vi äta när pappa och johanna kommer :)
sen ikväll så kommer Tom hit ♥



Kommentarer
Postat av: e.h

haha jo jag vet, men becka, du måste ta och aktivera ögona dina och se att det är du som har en bra bit kvar ;)

2010-11-16 @ 22:59:24
URL: http://awesomeeshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0