i´m happy, that´s enough for me .

trött tjej hej!
imorse började vi tidigt för att hinna med allt med kiosken,
och tack vare tom så kom jag på skolan i tid.
eller rättare sagt tack vare att tom kan springa fortare än mig!
haha, redan där var mina krafter slut.
och mer än en gång idag försökte jag känna mig lite extra sjuk så jag kunde ta bussen hem, men nej, jag blev ingen sjukare ;)
så slutade klockan tre och åkte hem och lagade mat med pappa :)
sen har mamma färgat håret på mig,
inte så stor skillnad, men känns fräscht !
nu ska jag slänga mig framför tvn, titta på grace,
i väntan på att tom kommer hit och sover med mig inatt,
och kan sova länge i morgon, ända till klockan sju :D
positiva tankar !


Godnatt !



Kommentarer
Postat av: e.h

men becka, ta och vakna va. jag käkade på donken idag igen, du måste ju ligga i lite här. och mina ögon är det inge fel på, tror du fått fel linser jag eftersom du tydligen ser helt fel :D

2010-11-18 @ 00:18:43
URL: http://awesomeeshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0