1 november .

hm, lyckades göra så att allt som ska vara vitt på datan är turkost? :o
varför är det alltid så att man lyckas ändra en massa saker på datan så lätt att man inte ens vet att man gör det,
och sen får man halvt leta ihjäl sig för att ändra tillbaka?
aja, turkost är väl också fint, eller?
igår hade jag tänkt att jag skulle vara hemma,
och för en gångs skull träffa min mamma som alltid är ute och ränner! ;)
men blev ändrade planer, så följde med tom hem,
så kom jeppe senare och vi lagade tacos,
som vi och erica åt, såg på film och spelade kort :)

idag så ska jag bara vara hemma och göra ingenting,
för det är ju trots allt lov ! :)



Kommentarer
Postat av: e.h

ja men kom och gö det du :D

2010-11-07 @ 17:39:46
URL: http://awesomeeshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0