19 maj .

Seg dag!
började med att jag var helt död då klockan ringde.
klev upp och såg att det regnade ute,
vilket hann sluta innan jag gick till bussen, kanon tänkte jag!
men hann inte ens komma ner till bussen innan det började igen -.-
första timmen hade vi matte men tränade på lagarna istället,
som vi sedan hade prov i, fast gick faktiskt bättre än väntat :)
hade lektion efter provet för här är vi inte som alla andra att vi slutar när man är klar ;) men vi gjorde inte så mycket innan maten.
fiskgratäng och potatis, alltså blev det macka till lunch!
satt och gruvade mig för tyskaprovet och ångrade mig att jag inte pluggat mera,
men även detta prov gick bättre än väntat, tror jag iaf :)

nu har jag äntligen blivit helt klar med historian! :D
och fundera på att ta fram dammsugarn,
för som det ser ut här så var det ett tag sedan sist!


You are my sunshine, my only sunshine.
You make me happy when the skies are grey,
You´ll never know dear, how much I love you.
You are my sunshine, my only sunshine .
T.h ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0