this used to be the place we ran to, that no one in the world could dare destroy .


bara för att det var första dagen på flera veckor som jag kunde sova hur länge jag ville i min egen säng, så vaknade jag klockan åtta och kunde inte somna om.
så vid halv nio gav jag upp och gick ner,
och såg på sunes sommar med matilda :)
åt frukost och satte mig sedan med historian,
ja jag vet, jag borde ha bättre saker för mig på en lördagsmorgon!
men har bara mig själv att skylla att jag inte är klar så.
i alla fall, duschade och gjorde mig iordning,
och nu väntar jag på mikael som kommer om en halvtimme kanske,
så åker vi mot staden för att klippa oss hos johanna,
som har sitt frisörprov i helgen :)
och ikväll blir det grillning, inte fel det heller! :)



sanna vänner har man kvar när dom andra har gått,
sanna vänner kan man alltid lita på .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0