I hear your voice, it's like an angel sighing, I have no choice, I hear your voice, Feels like flying .


spelade första matchen igår, forlorade men kul ändå! :)
efter en tur på donken i stan så åkte jag hem till tom :)
imorse när klockan ringde så var jag minst sagt död,
och inte blev jag piggare av att det snöade ute.
gjorde mig iordning och kvart i åtta kom jag på att erica inte var uppe,
så väckte henne men hon skulle åka senare istället,
så jag gjorde mig klar och gick till bussen.
direkt när jag kom till skolan hade vi engelska nationella hör och läsdelarna.
och fick garanterat ig på hördelen, toppen!
speciellt med tanke på att jag fick ig på skrivgrejen,
eller jag gjorde den ju aldrig och kommer inte heller att få göra den,
vilket dom sa till mig innan jag åkte till turkiet att jag skulle få men icke.
så nu kan jag räkna med en sänkning i engelska.
fick lunch tidigt efter proven och ture är fortfarande sjuk,
så har hål till klockan två då vi har svenska sen har jag utvecklingssamtal.
försöker skriva på historian eftersom den ska in på fredag,
men den blir allt annat än bra och kommer aldrig hinna klart!
aja ikväll ska jag i alla fall träna och sedan vara med tom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0